2017. július 19., szerda

Helyreigazítás


Bizony, kedves olvasóim, most egy helyreigazítás következik: sajnálatos félreértés során kiscsacsink kétszer is nevet kapott, 24 órán belül. Következzék hát a csorba kiküszöbölése Drágám tollából:


"Az utolsó blog bejegyzést kell egy picit korrigálnom, nevezetesen a kis csacsi nevével kapcsolatosan.
Hát kérem az úgy történt, hogy a csikó születése napján érkeztek meg kedves vendégeink és barátaink Balatonalmádiból csodálatos csopaki borokkal feltankolva, amit a viszontlátás örömére szaporán ittunk egymás egészségére. Minek utána -állítólag- drága feleségem bíztatására nevet adtunk az újszülöttnek, aki így nyerte ideglenes nevét, vagyis így lett (majdnem) Rozi. Másnap aztán azon tűnődtem, hogy valami nevet kéne adni ennek a kis jószágnak, mert hogy a Rozit a csopaki bizony kimosta. Ekkor jutott eszembe István barátom,- aki nagy rajongója Tündinek - hogy neki ígértem a névadás dicsőségét. Ismervén Őt, gondoltam, hogy valamilyen mitológiai nevet fog kapni, és épp Zeusz felesége nevén gondolkodtam, csak hála az előző estének, nem jutott az eszembe, pontosabban "valami margarin" motoszkált lelassult agytekervényeimben. Ekkor hívtam Istvánt, közölvén a nagy eseményt és a névadás soha vissza nem térő lehetőségét. Barátom röviden ecsetelte, hogy ennek a csacsinak bizony olimposzi magaslatokba kell helyeződnie, így hát legyen a neve: HÉRA.
Így kapta Tündi és Legény szerelmének gyümölcse ezt az idők végeztéig fennmaradó nevet."


Szóval Rozink sokkal elegánsabb, "időtállóbb" nevet kapott.:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése