2013. február 12., kedd

Szép tél


Mint előző bejegyzésemben írtam, mostantól naponta kétszer teszem meg azt a 80 km-t, ami az otthonunk és a munkahelyem közt van. Hááát, nem egyszerű... Ha a naptárra néztek, vagy ki az ablakon, akkor tudjátok miről beszélek.:-)) Reggel kilométereket teszek meg úgy, hogy a havon látom, még senki sem járt előttem aznap arra. Fura érzés...
De a táj szépsége kárpótol mindenért.

A hétvégén készítettem Dadán néhány havas képet:

A fészer

Nyárfa (?)

Kedvencünk:-))



4 megjegyzés:

  1. Most akadtam blogodra és nagyon örülök terveiteknek, amik már szinte kész vannak:)) És hasonlóak a mieinkhez, bár mi már 8 éve vendégházazunk...De nálunk is nagyjából így kezdődött:))

    VálaszTörlés
  2. Én már több mint egy éve vagyok az olvasód, és nagyon inspirálóan hatott rám a blogod.:-)) Sok közös vonást véltem az életfelfogásunk, gondolkodásmódunk között felfedezni.

    VálaszTörlés
  3. A nyárfánál a kérdőjel a bizonytalanságból jön,ha jól látom akkor nyírfa.

    VálaszTörlés