2012. november 28., szerda

Éljen a központi fűtés?


Hát persze, hogy éljen, de ha az ember fia, lánya este 7-kor tud csak befűteni egy öt napja fűtetlen házban.... Szóval akkor nem lesz olyan hamar meleg. De sebaj! Erre jó a forraltbor, meg össze kell bújni és akkor nem fázik az ember.:-)) Szombat reggelre viszont nagyon kellemes lett az idő.
Szombaton a szokásos főzés, utánfutó lepakolás...
Drágám a fát hordta, én meg a nem kevés lombot próbáltam meg összeszedni. Estig persze, egyikünk sem végzett.
Néhány fotó a pincéből:

Vízcseppek a pince falán

Egy pók petéivel 

A denevér nem ijed meg az árnyékától....


Csendélet

Fannink (a "vénlány") a cica kosarát találta elég kényelmesnek

Pirike "beájult"

"Így alszunk mi":-))


Vasárnap sokkal kreatívabb dolgokkal tudtunk foglalkozni: felkerültek a vendégház hálójának függönyei! Ez elég aprólékos munka: felfúrni a függönytartókat, leszabni a rudakat, felfűzni, felkarikázni rá a textileket. (Elment vele az egész délelőtt.) Lassan kezd barátságos formát ölteni a szoba.:-))
Délután bekerült a maradék fa, most már jöhet a tél. Én sajnos nem végeztem a levelekkel, folyt. köv. a következő hétvégén.

Csinosodik a vendégház

"Country-sra vettük a "figurát"


A csillár még nincs a helyén

Gyűlnek a levelek






10 megjegyzés:

  1. Én is éppen a fűtésről írtam egy bejegyzést. Hideg házba érkezni napok után, ott bizony fel kell fűteni, ha melegnek tűnik is a ház a belépőnek. Gazdag pincétek van!!! Az én Miskám, amikor 2 hónaposan elhoztam, s 3 nap "gyesen" voltam vele, szintén így aludt az ölemben.

    VálaszTörlés
  2. Szépen alakul a ház, nagyon tetszik a veranda:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lesztek!
    A csendéletes fotón a gesztenye mellett mi az a piros termés?

    Már megint nem ismer fel ez az átok, a franc tudja, mi baja velem?
    Végtelen ideje nyomom a frissítés gombot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem farkasalma vagy lampion virág.... Most sokat segítettem, ugye?:-))
      Próbáltam könnyíteni a hozzászólásokon, de azt értem el, hogy tőlem is valami capatca-t vagy mit kér.:-))

      Törlés
    2. hát ja :D Majd megguglizom, legalább ezen el tudok indulni :D
      Nálam felugró ablak van, és kikapcsolt szóellenőrzés, így nincs gubanc. Vagy ha igen, én nem látom :D :D
      Viszont ezt a válaszgombot hogy sikerült beállítani, nekem meg ez kéne, de nem találtam a beállításokban.

      És most rögtön felismert.
      Komolyan az agyam dobom el, amikor itt- ott eleve úgy indul a komment, hogy látom, nincs identitásom, de még választani se lehet, onnan ctrc- ctrv, és a frissítés gomb végtelen nyomogatása marad. Van, amikor én hamarabb elveszítem a türelmem, mint hogy felismerjen a rendszer...

      Törlés
    3. Nálam már nem tudom mi van, mert össze-vissza állítgattam.:-)) Sok sikert!

      Törlés
  4. Hát igen, a falevelek összeszedése olyan mint általában a háztartási munka: nem lehet befejezni, csak abbahagyni. Napi kikapcsolódás nálam is, aztán másnap újra tele az udvar...
    Hogy én mennyire megijedtem, mikor először fedeztem fel a pincében a denevéreket, még a kosarat is eldobtam a krumplival! De már simán elvagyok velük.
    Nagyon "helyre" kis házikó ez a Tiétek! Azt nézem, hogy a faoszlop a gangon csak úgy a betonon, nincs valami talpazaton, hogy víztől védve legyen? Eszter

    VálaszTörlés
  5. Van alapja az oszlopoknak, de nem látszik.:-)) Kicsit még "rumlis" a ház környéke, el kéne pakolni 1-2 dolgot, de ezeken szokott a drágám mázolni, meg mindig van valami fontosabb.:-))

    VálaszTörlés
  6. Tele vagytok élttel. Még a pincében is! Denevér! Kész csoda!
    Nekem most a vénlány viszi a pálmát, bár a tálkád is megcsodáltam.

    VálaszTörlés